Åh nej, en dag kvar!

Hu, ska ledigheten alltså ta slut nu? Jag känner mig inte riktigt redo att gå tillbaka till jobbet, trots att jag har roligt kundmöte med boule och middag imorgon e.m.-kväll. Vet inte hur jag ska orka, var ute igår igen, trots att jag hade bestämt mig för att vara hemma. Men, så ringde Fredde och tjatade, så det blev ändå utgång, kom hem efter 3 någon gång.

Åh, känner mig helt slutkörd, inget bra sätt att avsluta ledigheten på. Funderar allvarligt på att be om ledigt lite mer, känner att mitt arma inre behöver det. En riktig semester! Ska man behöva vänta till juni på det?? Då ska jag med La Familia till Lissabon, ska bli så himla mysigt! Har inte semestrat med familjen sen jag var 22 eller så.

Nä, om man skulle ta tag i dagen då. Frukost vore trevligt, får bli fil idag, har glömt köpa mackor..

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0