Äntligen..

...lyckades jag ta mig iväg och sola! :) Jag är fan helt värdelös på det, har ett solkort på autogiro, så jag behöver ju verkligen gå dit för att det ska vara värt det. Men det är ju så TRÅKIGT! Det fånigaste är att jag solar på ett gym, och orkar inte gå dit för att SOLA! Att träna finns inte ens på kartan....

Har bestämt mig för att ta tag i min vår-kropp nu, promenera och smörja, sola och trimma. Det SKA fan gå i år! Det måste gå, jag har ju köpt tusen par korta shorts som kräver sina ben, sin bränna och sin häck...:)



Sa jag förresten att middagen hos Tommy igår var super? Frida var där också och vi åt så mkt lax att jag knappt orkade rulla hem efteråt....

  Sötaste Tommy! :)

Niklas - när ska vi hinna höras???

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0