Godmorgon!

Morgonens iakttagelser:
Höll på att komma försent till jobbet imorse. Varför? Därför att min buss hamnade bakom, håll i er nu, 20 hästar! På Stureplan!!! Helt sjukt, men roligt var det!

Träffade Äpplet på Roslagsgatan, men han var försenad och kunde INTE promenera med mig till jobbet. Dålig stil, tycker storasyster!

Vädret var trist idag, men jag hörde "I've got sunshine" i IPoden precis innan jag kom fram till jobbet, så jag är på rätt bra humör ändå!

Upptäckte förresten att jag nog fick lite färg i solariet igår ändå, ser liksom....smutsig....ut i ansiktet idag! Aldrig blir det riktigt bra! Ska jobba lite på det till after worken på fredag, då ska jag vara på topp! :)

Förresten, beställde outfiten nedan igår kväll, den kommer nästa vecka. Hoppas, hoppas att den blir bra!

Nope, dags att ta tag i das arbeit (eller nåt, jag har väl aldrig läst tyska!) och gå igenom mailen (sover mina kunder aldrig??).

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0