Min sötaste!

Åh, fick just en bild (där det ser ut som om mina ögon är på väg ut) på min gulligaste vän Helen!



Hon fick ny tjänst på jobbet idag (många grattispussar!), så jävla bra!

Och här kommer en annan bild, på Rödluvans kille Jonas:



Haha, hans partymin!

I övrigt är jag rätt slut idag. Nya kunden satte igång på allvar, med massvis av nytt och tusen saker mer att göra. Jobbdagens bästa var att Helens tjänst meddelades, samt sushin till lunch! Men det mesta andra var jobbigt.
Efter jobbet var det rask gåmarsch till livscoachen (japp, jag går hos en livscoach, inte för att jag har issues utan för att jag har en plan på att bli världens bästa människa inom kort! :) ) och därefter (efter att den rara Ewa öst beröm för mitt mod när jag piercade tungan) hem för att packa ihop mig och Spencer och ge sig iväg till päronen. Puh! Jag hade hur mkt packning som helst, Äpplet fick komma och möta mig vid bussen...:(

Men, nu är jag hos päronen och ska hoppa i lådan så att jag förhoppningsvis kommer upp astidigt imorrn, vore schysst att vara på jobbet 7. ...HAHAHA, det har typ hänt en gång på mina sju år på jobbet! Men, nån gång ska ju va den andra, som man säger...:)

Förresten! Glömde ringa Niklas fast vi hade bokat tid...det var ungefär när jag packade in Spencemeister i bussen som jag borde ringt honom.... FÖRLÅT! Vi tar igen det, snart! :)

Kram på er, imorgon ska jag till landet med Rödluvan och Helen, superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0