På landet, därav inaktiviteten...

Måste erkänna att övrig aktivitet på landet inte är stor heller, jag sover, går ut med Spencer, äter, sover middag...ligger i solen och låtsas läsa men sover istället....äter, och sen börjar det om! :) Jag blir löjligt avslappnad på landet.....:)

Tänkte roa er med ett par bra låtsnuttar med temat gemensamt, som jag kom att tänka på när jag gick i skogen (!) idag:


"I think I should go now, I must leave before my red eyes match the sunrise.."

Whisper - Slovo

" Vi kan poppa popcorn och hoppa i min säng.."

Frida - Dunka mig gul & blå


och här kommer en lång....


" Jag tror inte på kärleksord
jag tror inte på sånger
Jag tror på vridna lakan
och borttappade kalsonger
På kyssar i grått morgonljus
och värmen i din mun.
På cigarett och svett och bakisrus
och darra i takt, en liten stund..."

Ja vad heter han nu igen som skrev den...hmm, kommer på det snart....

Nu ska jag äta jordgubbar och kladdkaka!

Kram! ..och en extra stor kram till min lilla Rödluvan!  Hotell Folkungagatan har öppet 24/ 7! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0