Proppmätt...

..efter lunch med Maja. Jag käkade nachos med chilimarinerade räkor på Mexistället på B.Jarlsgatan, mmmm... Kan inte bestämma mig om jag redan nu har bränt min nytt-liv-plan, nachos är väl sådär, men räkor är väl bra!? Och i guacamole är det ju avokado = bra fett enligt Anna Skipper! ;)

Hjälpte pappa att bära in deras nya sänggavel innan lunch, höll på att sluta illa, han kunde väl sagt att den vägde ett ton så hade jag kunnat be nån stark kollega istället?? Jag är INTE gjord för saker som väger ton.... Skulle vara nån trevlig bil i så fall, och dem kan man kanske inte säga att man är gjord för om man inte har körkort?

Nä usch, nu blev det mkt matkoma-svammel här, ska ge mig ut och hämta te tror jag!

Ta hand om er!

//Ninus Pinus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0