Bayswater och Blåkläder!

Som vanligt har jag varit urdålig på att blogga på sistone, jag får skylla på jobb, både hemma och på det egentliga jobbet. Semestertiderna är här, och hemma är det inte en lugn stund heller.

Förra veckan lyckades jag med två extremt olika saker, som ganska bra illustrerar mina olika personligheter (jaja, inte på scizo-sättet, förstås!). I måndags fick jag äntligen, efter 4 års längtan, min älskade Mulberry Bayswater! Den är så fin att det är löjligt, coh jag är så rädd om den att jag i morse tog av mig jackan och lade över den som skydd mot regnet och gick själv i tee....:) Det är kärlek det!

I helgen skulle vi måla och riva köket, så jag och S var vid Kungens Kurva för att införskaffa lite nödvändigheter, typ en sticksåg. Jag passade på att köpa ett par jobbarbyxor samt  -skor eftersom vi nu kommer att leva mitt i renoveringen i fleramånader.

Bayswater och Blåkläder på samma tjej, det ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0