Bakslag och små underverk!

Har fightats mot en jobbig huvudvärk sedan i lördags, och igår gick det finemang ända till kvällskvisten, men imorse slog den till med full kraft... Inte kul! Men, efter att ha grävt ner mig under täcket för att slippa ljud och ljus ett tag är jag nu på benen igen!

Och tur är väl det för imorse kom hon äntligen!!! Den nyaste lilla prinsessan i stan, Lilla Fröken Trygg! :) Ikväll ska jag därför äntligen få överlämna min stora kasse med presenter som inhandlats i omgångar sedan i julas... Så roligt!

Sofie.... det finns inte ord för hur fantastisk du är! Grymmare mamma finns inte! (utom min då, möjligen...)

SÖS - watch out! Ikväll kommer Söders coolaste Tanter på besök!

Kommentarer
Postat av: H

Jag hoppas du inte inkluderar mig i "Söders coolaste TANTER"?! :)

2008-05-14 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0