CSI!

Efter att ha stannat i sängen och pratat i telefon till kl 15 idag for jag runt som en galning för att hinna fixa till mig och hemmet lite grann innan den obligatoriska päron-middagen i Vasastan. Det var väl iofs inte mer än rätt att jag åkte dit eftersom jag snott mammas SL-kort medan de var i Sälen. Äpplet var trött och kom inte dit. Inte så konstigt kanske när han hängt med släkten sedan i torsdags?! Jag skulle också ha varit trött! 
 Till middag blev det carbonara, men som vanligt när pappa gör den tog han sidfläsk eller vad det heter istället för bacon. Det irriterar mig, man kan ju inte äta de där fettbitarna! Nä, knaperstekt bacon ska det vara, mmm...

Kom ihåg att messa Niklas på hemvägen, missade det igår, men nu ska vi höras ordentligt i veckan, roligt!

Utgången igår var förresten kul, Fredde o Fadi var med, och Fadis kusin med DJ-kollega. Jag hade tänkt gå hem tidigt, men kom ändå inte loss förrän vid 3... typiskt mig, och TYPISKT när jag är ute med Fredde. Han gör verkligen inte gott för min kassa karaktär!
Bilder på Fredde o Fadi:

   

Haha, inte deras bästa sidor, kanske! ;)

Förresten fyller min  käre lille sambo Kung Spencer 1 år idag! (ballonger och serpentiner!) Han har fått två nya leksaker (samtidigt som jag slugt snodde två av hans gamla äckliga råttor och slängde dem) och en extra kalkonskiva idag. Mkt lyckat firande om jag får säga det själv. Han är så överväldigad att han har somnat....



Nope, om man skulle ta och koka en ny kopp Rooibos Persika Passion och engagera sig lite i outfiten till jobb + kundevent imorgon.  Tror det blir den kortärmade Hm-blusen och stuprör, det borde väl funka för boule??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0