LEDIG!!!!

Tog en spontanledig dag imorgon, när det ändå är halvdag. YES, mitt bästa beslut sen jag köpte mina vårstövlar! ;)
SÅ ofattbart skönt att kunna hänga i soffan utan stressen av måsten att ta tag i innan morgondagen...

Ikväll har Rödluvan varit här, vi köpte hem canneloni och Pasta de la Casa från Därmedpasta, käkade självklart alldeles för mkt och jäste bokstavligen medan vi kollade på Stockholm Live bl.a.

ÄLSKA
Johan Glans, David Batra och den grymma Bamse-imitatören!

Hmm, undrar om man skulle ta och shoppa lite imorgon till festen på fredag? Vore ju nice med nåt nytt, annars gillar jag ju iofs min vit/grårandiga kortärmade blus som jag fick hem för nån vecka sen.



Jag gillar verkligen den lilla puffen på ärmen, och den är grym ihop med stuprör! Apropå få hem förresten... Idag fick jag hem en svart väst från HM, jättefin, bara det att jag ju hade beställt den ihop med en svart kostym, som kom tidigare, och som inte alls funkade, så jag måste skicka tillbaka den! Så nu är ju västen helt värdelös! Suck, hatar sånt!



Jaja, nu, American Idol och sen hopp i lådan!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0