Måndag igen..

Hemma efter middag i V-stan hos La Familia, hängde lite med Äpplet, som idag kommit på att han måste börja träna... Jag håller tummarna! :)

Har hållit koll på min lilla auktion under dagen, den ligger på 700 kr redan i alla fall, kul! Har budat lite själv också, det blev en weekendbag idag, och sen får vi se om det blir något mer! Roligt det här, en helt ny värld! :)

Imorgon blir det fullt upp hela dagen, kundmöte från 9 till efter lunch i Solna, sen coachningfrån 16 och sen annat möte inkl middag från 18! Just det, till det mötet skulle jag ta med vin....det höll jag på att glömma, får fixa innan jag går och lägger mig! 

Måste bara säga igen att min kamera i mobilen är så grymt bra! Det blir ju bara superbilder! Hmm, Spencer har faktiskt inte sånt där konstigt öga egentligen.... :)




Nu är det snart CSI!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0