Nu då?

Hemma igen efter tur på Söder; Systemet, köpte nya Absolut Pear, ska komma på nån riktigt schysst drink att svänga ihop med den till festen imorgon! (ALLTID denna vodka). Sen blev det en liten tur in på Bönor & Blad för att köpa ett te till mig (Rooibos Persika Passion) och ett påskte i present till värdinnan imorgon. (ta det lugnt, jag köpte en flaska rött också!)
Lyckades inte hitta något att ha på mig, men kom på att jag ju kan ha Madonna-HM-klänningen som jag inte använt än:



Köpte till ett skärp så att det blev som på bilden, jättefint faktiskt!

Hur som helst, sen åkte jag till päronen för att hämta ett SL-kort, och blev glatt överraskad av att de stoppat i en liten peng i kortfodralet! De är í Sälen över påsk så vi ses inte i helgen. Men, jag undrar om jag ändå inte hellre skulle fått ett påskägg? Nostalgi, liksom...:)
Fredde ringde förresten när jag var ute och åkte, vi ska försöka hitta på nåt i helgen, får se om det blir redan ikväll. Går man förresten ut på Skärtorsdagen??
Och, på lördag ska jag bruncha med Tommy, ska bli super, känns som om det är länge sen  vi hann ses! Han är min bästa "manliga synvinkel". Dock ärlig på gränsen till brysk ibland... Men det är väl nyttigt när man är så naiv som jag ibland...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0