Sorry...

                                                                              image21


Har varit ofattbart kass på att skriva de senaste dagarna, tiden räcker inte till! Übermkt på jobbet i veckan, och så har jag ju ägnat mig åt en massa viktiga saker, typ köpt in Singstar och Playstation till jobbet, viktigare blir det inte! :)
Vi hade inredningsmöte för nya lokalen igår på jobbet förresten, jag sitter i en referensgrupp som ska godkänna eller rata inredningskonsulternas förslag. Det blir så jäkla bra! Vi kommer ha det snyggaste kontoret i Marievik! Och det är förberett för Playstation och Wii-spel med stor tv i köket!

VI hade iaf pub på jobbet igår och invigde SIngstaret, mkt populärt! Dock lite oturligt, jag har ju de senaste åren undvikt uppträdande på kundfester genom att hänvisa till min tvivelaktiga sångröst, men jag är ju en sån tävlingsmänniska att jag igår inte kunde låta bli att köra ändå... Jag hoppas de har glömt på måndag att det inte lät så illa! :)

Efter puben utgång med Rödluvan, Jonas och Peter på Ljunggrens, där vi mötte upp Johan. Riktigt trevligt, men jag lyckades bli lite lurig, och kanske inte mitt allra bästa jag! Har fått äta upp det idag med träkepsen nedtryckt över skallen ändå till nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0