Tillbaka!



Det blev Djurgårdsrunda med Rödluvan istället, riktigt länge och riktigt schysst. Fikade (en snabbis bara, jag bestämde att om man går mer än man fikar är det okej, och det gjorde vi absolut!) på Flickorna Helin Voltaire, jag käkade en macka med kycklingröra och Rödluvan satsade på världens största morotskaka. Kände oss riktigt hurtiga och mogna när vi fikade utomhus och kollade in blåmesar och hundar... :)

   Seriöst med blåmesar...  

 Rödluvan har just upptäckt att hennes värstingkamera på mobilen har zoom....:)


Just det, sen höll vi på att bli omkullsprungna av en galopperande häst också! Gick bra dock, men fan vad stora de är, havremopparna....


Hittade några bilder från i fredags!

 Jonas och Henke fightas om titeln som bästa Patrik Isaksson-imitatör..

Bästa Maja (som just blivit gruppchef, coolt!) och A-C, alltid på G för party!

 Jag och Jonas på Ljunggrens! (och det var ungefär vid den här tiden jag tänkte "Fan vad jag tål sprit!" ;)  )


Just det, idag har jag för tredje gången på ungefär en månad sett en kille på Söder som jag undrar om det är en gammal fritidskompis. Jag har verkligen ingen aning, men han är så jäkla lik honom! Det var en jäkligt kul kille, så om det är han är det ju lite synd om jag gått förbi honom (eller dansat förbi eftersom en av gångerna var på Ljunggrens....) tre gånger utan att säga nåt... Jaja, i den här takten kommer jag väl springa på honom nästa vefcka också så jag får väl säga nåt då...kanske.

Nope, om man skulle göra nåt nyttigt,  typ plocka ihop den rena tvätten som hänger överallt.. Känner mig inspirerad efter den trevliga promenaden! :)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0