Dagens soundtrack

Men åh! SMART att jag tidigare ikväll drog ur modemsladden för att sätta i lampkontakten och därmed se något när jag bloggade.... Underligt att det inte funkade....:) Men, här kommer det nu i alla fall, dagens soundtrack....

 

* Delar av  "Vacker Främling", Magnus Carlsons (Weeping Willows) fantastiska:

"..vi hade tusen hemligheter
men det fanns ingen morgondag.
Vi kom från olika planeter
dom sa vi var ett vackert par..."

* Timo Räisänens "The Drug of my Choice".....
(Ni får ingen låttext, leta själva, verserna är to die for...)

* Winnerbäcks "Det vackraste världen har sett". Till mig själv...:)

"Ja hon kan vara nog så underbar
Men jag känner inte henne så det är inte så lätt att veta
när det finns så mycket kvar
Men en kort sekund det vackraste världen har sett på år och dar"


* Moneybrother, hela Mount Pleasure, utom en låt, som jag ska lyssna på någon gång, men inte nu. (känner ni igen citatet från Gladiator? :) )

För övrigt var "Born in the USA" grym att promenera till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0