Fler frågor...

Hittade fler, och lite roligare frågor, som jag tänkte roa mig (och er) med:

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Ja, det hoppas jag!
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar och enomdan-tabletterna minns jag.
Vad åt du senast?
Piroger och tomat/basilikasallad hos päronen
Har du fått någon komplimang idag?
Mm..
Har du varit med i en rättegång?
Ja, men bara som åskådare
Är du polare med grannarna?
Nej, vi hälsar, men inte mer.
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska bara.
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Spanien
Senaste piercingen?
Naveln, ett halvår efter tungan.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det borde väl ha varit till eller från landet.
Gay?
Nix, förutom några hångel på krogen i tonåren, av exhibitionistiska skäl..
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Både och, tyvärr.
Har du något husdjur?
Världens bästa Spencer
Har du täckt någons hus med toapapper?
Haha, nej.
Har du varit på stranden?
Miljoner gånger, bodde vid en i Málaga.
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Hmm, Nordwall, men inga fler.
Hur bra är din syn? 
Haha, jag är nästan blind, minus 7 på åtminstone ena ögat. Linser räddar mig..
Har du varit på ett party?
För många...
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Fy fasiken, aldrig i livet!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Om du är perfekt, snäll och brunett samt inte hette Sushi skulle jag tycka det var okej. ;)
Har du varit utomlands?
Ett gäng gånger, men bara inom Europa.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Sofie och Roberts var superroligt, Myran och Rosies var det mest rörande. Ser fram emot Maja och Mickes!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
De hade blivit galna...
Var är dina syskon just nu?
Lillebror är hos päronen över helgen, åker tillbaka till militären imorgon bitti.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Haha, intim och mysig, men inget för små bloggläsares känsliga ögon. Innan dess drömde jag att jag åkte golfbil med Calle Shulman...
Vem ringde dig senast?
En fantastisk människa och vän.
Vilken tid gick du upp imorse? 
9.30 tror jag... Första gången..
Vad ska du göra i helgen?
Vet inte riktigt, glädjas åt att lönen kommit?
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Lägerchefen, nu har Hugo jiingiblondinen på rummet" :)
När var du riktigt sjuk senast?
Var dunderförkyld på lägret i somras.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Kanske alla på schlagerkvällen på Pride?
Vad finns i din bakficka?
SL-kortet
Har du färglinser?
Nej, men vill ha bruna, det vore schysst att testa.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Hmm, var ute på krogen och ägnade mig åt vänskapligheter
Vad är det första du gör på morgonen?
Gosar lite med Spencer innan jag rusar in i duschen.
Vad ska du göra efter det här?
Se Cold Case på TV, sedan sova.

Kommentarer
Postat av: H

Vadå brunett??

2007-08-20 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0