Frågestund

Hittade en frågehög som jag tänkte roa mig lite med så här "miss i nassen" som Pappa skulle uttryckt det.

Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Japp, en vit Nano som jag fick att världens bästa lillebror för ett par jular sen.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.25, men jag snoozar till 6.55...
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nä, använder dem knappt alls...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Åh, jag blir kass på kort (min fantastiska personlighet kommer inte fram i platt format....), jag fotar således hellre!
Vilken var den senaste filmen du såg? På bio var det Die Hard 4.0, I like!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Större lägenhet med plats för många par skor....:)
Har någon någonsin kallat dig lat? Japp, en f.d. kollega kallade mig (inte in my face) "en lat jävel". Helt omotiverat, självfallet. Jag är inte lat. Inte på jobbet i alla fall. Fast, jag har i och för sig anhållit om att få en sparkcykel för att palla med de lååånga korridorerna...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Inte medvetet, men vissa hostmediciner somnar man ju rätt hårt av...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? En gammal Kent-platta, blev inspirerad för någon vecka sedan.. I Ipoden shufflar jag hej vilt...
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Iskall lättmjölk, tack!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Förmodligen. Comes with success....;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Självfallet, mycket Tom & Jerry bland annat.
Äger du några band T-shirts? Nix, inte min grej..
När flög du senast? I juni, till och från Lissabon
Har du gråtit offentligt? Oj oj, på bröllop, begravningar, bio och en gång på Patricia, men det är preskiberat....:)
Vilka gör du, önskningar eller planer? Mest planer, planera är kul!
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ofta, faktiskt. Vill kunna allt! Så jag kan besserwissra med mina kunskaper! ;)
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har två piercingar som jag har haft i 10 år men inte kommit mig för att ta ur, i tungan och naveln, tatueringar får vara.
Vad har du med dig in på bion? Brio, popcorn och Cola.
Gillar du att flyga flygplan? Nja, jag tycker det är pisstråkigt, har flugit mycket ensam, så jag försöker mest sova bort tiden
När sov du senast på golvet? Hmm, minns inte, men jag kan somna i stort sett överallt, när som helst.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Klarar det mesta utan sömn, om det är under begränsad tid. Om jag jobbar en hel vecka behöver jag nog i alla fall 5-6 timmar.
Äter du frukost dagligen? Nja, oftast. Fralla på kontoret på vardagarna, och långfrukost hemma på helgen om jag inte sover bort hela dagen eller har bråttom iväg.
Brukar /brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?Ibland, tror jag. Fast jag var rätt smörig mest...:)Vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon. Är det en frukt?
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nja, det skiftar. Oftast väljer jag det lättare alternativet, men "lyxar" också en del och unnar mig kakor, godis och Ishavsröra....mmm....
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hu! 28...
Tror du på liv på andra planeter? Jag antar att det vore lite övermodigt att tro att vi är ensamma!
Vad var det sista du åt? Vattenmelon, en hel skål!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du har ju i alla fall en jävligt snygg lägenhet...;)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Nej fy fan! Höjdrädd....
Sover du på sida, mage eller rygg? På alla möjliga sätt, men helst på någon ANNANS mage! ;)
Tycker du om att krama folk? Är väldigt fysisk med folk jag känner, men gillar inte "jobbkramar", typ när man säger hej då inför helgen. Känns jäkligt onödigt...
Skulle du säga att du är trendig? Nja, ibland, men mer klassisk tror jag.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Yoda. "Do or do not, there is no try"
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Det beror ju på vem det är..
Vilka böcker har fått dig att gråta? Alla typer av farväl gör mig gråtmild, om det så är någon som ska åka på semester eller som aldrig kommer tillbaka...
Vad är du allergisk mot? Inget, men för mycket fett i mat mår jag inte bra av. (men äter det ändå ibland...)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nix, uppvuxen med hemslaktat kött från vänners Skånegård, det är naturligt..
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Johan, har jag hört. Kanske det som har skapat min konstiga "Johan"-hang up...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0