Hemma igen..

...från landet. Känns rätt okej, utom att tvätten på något sätt förökat sig till omänskliga mängder medan jag varit borta! Har ägnat kvällen åt det lilla roliga bestyret, samt åt att uppdatera mig på alla jäkla nätsidor jag blivit beroende av på sistone..

Har fotat en del den senaste tiden, ska försöka lägga upp lite bilder imorgon (om jag hinner eftersom lillbrorsan kräver flytthjälp på dagen). Förresten, trodde att jag skulle till honom vid 10 eller så, men så slängde han ur sig att han nog skulle ha sällskap inatt, varför lunchtid passade bättre!!! QUE??!

1. SÄLLSKAP??! Vem, och varför visste inte jag om detta??
2. Om han ska ha hjälp får han väl för fan anpassa sig?!

Men, eftersom jag är världens snällaste storasyster sa jag: "Åh, trevligt, då kommer jag förbi vid 12..."

För övrigt kan jag inte koncentrera mig på att skriva mer nu, för parketten i hela lägenheten knarrar plötsligt så jag inbillad mig att det är någon tidigare ägare som kommit för att spöka... Fan, nu skulle JAG haft sällskap! Blir till att sova med tänd lampa...

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0