Muntrare....

Var ute en sväng och andades lite, efter två dagar inomhus, skönt! Passade på att hämta ett par paket som hade kommit, och ställde ner lite grejer i källaren, känner mig nyttig och duktig nu! :)

Paketen var dels mina nya glasögon, beställda från favoptic.com, jag beställde det dyraste man kunde (nedslipad glastjocklek eftersom jag ser så jäkla illa) och ändå blev det bara 1145 kr!!! Helt ofattbart, och jag är grymt nöjd! Måste dock säga att tjockleken ändå inte är lövtunn, så jag undrar hur de skulle sett ut om jag INTE gjort det där tillvalet....:)

Dessutom kom ett paket från H&M med linnen, blusar, kofta, jäkligt trevligt! Det känns som julafton, utom det lilla kruxet att man får betala för kalaset, förstås... Ungefär som om man inte gått back de senaste jularna också! :)

Nej, om man skulle försöka få i sig någon mat... Har varit sugen på kinamat ett dygn nu, men det är för långt att gå, så det får nog bli något annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0