Oj oj, nedräkning, åt fel håll!

Imorgon vid 12-tiden börjar jag jobba igen, efter 4 alldeles för korta semesterveckor. Jag brukar faktiskt, sjukt nog, längta tillbaka till jobbet sista semesterveckan, men icke-sa-Nicke, inte i år!
Har funderat lite på varför, och kommit fram till att min avstressningstaktik i år kanske inte var den bästa:

Vecka 1: gick upp 7 varje morgon (läger)
Vecka 2 + 3: gick upp 9 varje morgon (plockade kottar på landet)
Vecka 4 (nu): sover i stort sett hela dagarna, helt slut.....

Måste göra en bättre plan till nästa år, typ vända schemat helt eller nåt...

Idag har äntligen fått upp nya tv:n på väggen, riktigt bra blev det! Därefter middag hos päronen samt avvinkning av FN-arbetande lillebror, och till sist lingonsaft hos Helen, mkt trevligt!

Nu kollar jag på en fantastiskt dålig film med Tori Spelling i väntan på Cold Case, som man i alla fall alltid kan lita på!

Kram!

Kommentarer
Postat av: rosenblom

välkommen tillbaka till verkligheten. åhå vad roligt det är. det måste det vara. åtminstone efter två veckors plocka kottar...

2007-08-14 @ 16:58:41
URL: http://rosenblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0