Övningsköra är för lantisar...

Funderar på att ta med mig ett par extra skor till jobbet imorgon.

Kanske inte låter så konstigt, många har ju inneskor. Men jag ska ta med dem för att övningsgå.

Jag har köpt ett par jäkligt snygga svarta pumps, men klackarna är mycket högre än jag haft på åratal, och jag vill inte göra bort mig första gången jag har dem ute, och min lägenhet är för kort (!) för att öva i, så det får bli korridorerna på jobbet. Jag kommer LÄTT bli utskrattad. Eller utittad, för jag tänkte inviga min nya pennkjol imorgon. Den och klackarna kanske blir mer än gubbarna fixar. Måste kanske tänka om. Men OM jag kör på det är jag ju fittad och klar (så att säga) för att gå direkt ut på krogen efter jobbet, och bara det kan ju göra att det är värt det!

Åh, varför kommer jag aldrig i säng de här senaste dagarna???!!! Är nätet knark?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0