Splittrad?

Kan man känna sig som vinnare och förlorare samtidigt? Jag har gjort det hela dagen idag, förvirrande...

Dagen har spenderats på Gärdet och stan med Fredde, först för att titta på Tjejmilen, sedan för att dricka öl, och till sist var vi visst inne för att shoppa. Den där killen behöver bli av med en hel del velighet! Jag kom i alla fall hem till päronen vid 16 med ett par nya linnen och t-shirts, alltid något!

Efter hemgjord pizza och trevligt sällskap är jag i alla fall på hemmaplan igen, och inte ett dugg sugen på att göra allt det där jag HADE tänkt ägna dagen åt (tvätt och städning) innan Fredrik ringde och drog upp mig ur min alldeles för sköna säng.

Men, lite hinner jag med innan Cold Case...:)

Imorgon: Kundbesök i Nyköping, tåget går 7.05, hua!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0