Andas, flicka lilla!

Jag finns kvar, om än i lite slitnare form!

Efter galen dag utan kollegor (kurs, sjukdom) traskade jag iväg till gymet för en stund på pedalmaskinen (vad heter den EGENTLIGEN??) och cykeln, och sedan en välbehövlig kvart i solariet för att pusta ut. Nu, ett par timmar senare, har jag:

 * handlat mat och sand till Spencer i jul som S ska ta med sig till Strängnäs
* ätit en grym hemgjord sallad med fetaost, kalkon, avokado, senapsvinägrette, ruccola....
* dammsugit
* vikt tvätt

...och nu pluggar jag. Vad hände med det där lilla ordet "vila"? Nope, doesn't ring a bell!

Jag längtar så otroligt mycket till den 15 januari, då är skolan slut och jag ska börja leva igen! Vänta er middagsinbjudningar!


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0