Julpanik, någon?

Åh, har så otroligt mycket för mig nu att jag blir helt apatisk, gör ingenting, och sen skriver en packlista till jul istället. Det är tre veckor kvar ungefär, jag har 2 artikelreflektioner, en hemtenta och ett jäkla PM-arbete att skriva, och jag skriver en PACKLISTA! Hopplöst fall. Packlistan blev dessutom skitlång. Hur ska jag orka släpa allt till landet och sen till Stränkan? Bara Spencer väger ju ett ton...

Dagens överraskning var att S nog kommer till Söder imorgon! Väldigt mysigt, jag behöver hans lugn... Idag kom vi fram till att han är bättre än alla mediciner i världen för mig (med syftning till den senaste tidens sjukdomsanhopningar) och slutsatsen blev då att han är Iprenmannen! Charmigt...;)

Idag smet jag förbi gymet på hemvägen och solade. Bara. Inte bra. Skulle träna imorgon, men då kommer ju S. Och på onsdag har vi julfest för kunderna. Min rosa träningsväska får således stanna på Söder ett tag till.

Nix, nu måste jag plocka undan lite!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

julpanik? nej då!!hehe... ;P sov så gott!!

2007-12-03 @ 23:56:56
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: johanna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

bli medlem på länken här ovan. helt gratis och du tjänar in poäng genom att bli
medlem på gratis sidor och beställa gratis saker.
tror ni mig inte så lovar jag att jag betalar det
som ( kostar ) alltså ingenting. du får bio biljetter och även present kort.

2007-12-03 @ 23:59:09
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0