Oj!

image72

Fan, nu har jag glömt att blogga igen! Har så jäkla mkt på jobbet nu att jag inte har koll på nånting när jag lämnar Marievik på kvällarna känns det som! Sen kan det ju ha nåt att göra med att jag har haft sällskap en del kvällar också...:) Positivt: Älskar sushi och vin lika mkt som jag. Negativt: Tror att jag kan spara 5000 spänn i månaden och typ leva på sågspån....;)

Idag var jag och Lilla Skruttkissen på återbesök på Djursjukhuset Albano, som numera är mina idoler.. Grymma veterinären Titti fixade till hans öga så nu syns det otroligt nog typ ingenting! Till detta från att han nästan förlorade ögat, på 3 veckor. Jag är full av beundran....

Päronen ringde från Skåne, de är hemma från Tyskland och har shoppat vin och sprit så att mitt barskåp/vinställ nu är på väg mot sjukt välfyllda tider! Niiiiice!

Imorgon: after work hemma hos min snyggaste före detta kollega Sandra på Odenplan, hon ska få en guldig trädgårdstomte att ha på balkongen, och kommer antagligen hata oss för det.... Bild kommer!

Nope, dags att plocka ihop present och kläder till imorgon och hoppa i min för kvällen tomma säng. Eller, Spencer brer iofs ut sig över hela fotändan....

Natti!

//Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0