Stress, stress!

image74

Nu drar jag snart! Sista rycket hemma ikväll, det ska dammsugas, diskas och bytas lakan, sen är jag fan KLAR! Ska bli mys att träffa päronen en snabbis imorrn när jag lämnar Lilla Monstret på landet, och sen skitkul nere i Skåne! Fick höra igår att Snucke och Ida kommer och hälsar på på tisdag, hoppas på bra väder då!

Haha, flera stycken på jobbet har gjort iq-testet nu, men jag ligger fortfarande i topp! Tänker dock inte ge Helen adressen, hon är alldeles för smart....;)

Nix, nu ska jag göra chevre-pasta! "Denna jävla chevre", som Helen skulle uttryckt det.... Jag köper alltid typ ett kilo i taget, och glömmer bort att äta den innan det typ är en dag innan den går ut....

Jaha, ha det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0