Fredag och snart på väääääg!

image63

En och en halv dag kvar till Lisboa! Vid lunch på söndag sticker jag och La Familia till varmare breddgrader för att ägna fyra dagar åt att fira Pappsens 56-årsdag, samt sola, bada (?) och shoppa! Ska bli så himla trevligt, alldeles för länge sen jag gav mig ut på äventyr!

Imorgon ska jag lämna av Lilla Monstret hos barnvakten Majsan, och medan vi vänjer honom och hennes Sveja vid varann blir det tjejmiddag med Majsan och Carro i Majas nya hus, ska bli supertrevligt och jag hoppas på mkt vin! :)

Är visst riktigt kass på att uppdatera bloggen just nu, jag får skylla på mkt jobb, vårtrötthet och en plötslig craving att göra fruktdrinkar och diska varje kväll - sånt tar tid!
Har btw just förberett morgondagens drink, med melon, kiwi, banan och svenska jordgubbar och linfrön, sjukt gott!

Tänker inte ens berätta om lönesamtalet jag hade idag, för trist. Ser fram emot morgondagen istället. Eller, kanske ska specisera det till efter kl 12 ungefär, eftersom Helen ska vaxa mina kl 11... Måste vara fin till stranden ju! :)

Nope, ska betala en Tigertopp nu som jag vann på Tradera, och sen sova!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0