Hahaha, otroligt!

Det här är precis min kassa humor! (bild lånad från Alex Schulmans fantastiska blogg!)

image65


Idag fick jag hem fyra paket, skitroligt! Det var mina nya rosa gummistövlar, ett grymt armband från cocoo.se, en liten Clinique-tub och en bok om scrapbooking (min nya jag-ska-lära-mig), ska försöka komma ihåg att fota dem imorgon, eller i alla fall stövlarna och armbandet!

Var på terapin idag, Ewa är grym, hon ger mig så mkt beröm och komplimanger att jag börjar känna mig som hos tandläkaren! Alla tandläkare pratar alltid om mitt fina "bett" så jag måste säga till dem att jag inte är någon häst.....
Men, som vanligt full att energi när jag gick därifrån, trots att vi avslutade med att diskutera min mörkrädsla. :) Tror dock att jag är ett hopplöst fall just när det gäller det!

Apropå tandläkaren gick mitt tandras bara på 900 kr, det kändes som att köpa en Refresher med tanke på vad jag trodde! Bokade in en hygienisttid i rena lyckoruset, hu!

Nope, nu ska jag fixa färdigt naglarna, dricka upp min fruktdrink (Japp, Helen, jag gör dem varje kväll trots att jag ibland glömmer att messa dig och tala om det!) och hoppa i lådan!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0