Hos lillebror, som vanligt...

Slökollar på Scrubs och ska snart hoppa i lådan. Var grymt duktig idag på jobbet och jobbade undan massor till kl 20 när jag snubblade över till Casa del hermano pequenito... Förresten, jag tog vägen förbi ICA och storhandlade godis och den minsta påsen chips de hade (jag ljuger inte, den var som flygplansmat!), så nu måste jag nog ljuga för dietisten jag ska till imorgon (ännu ett steg i Södersessans-stora-plan-på-att-bli-världens-bästa-människa) för hon LÄR ju fråga vad jag åt imorgon!
Sen ska jag till Bästa Ewa på e.m., måste komma på några bra ämnen att ta upp och utnyttja tiden ordentligt...Förslag? :)

Nix, nu skriker snart Äpplet och vill ha datorn, dags att tjappa (eller vad det nu heter på Söderslang..)

Puss och kram!

PS! Förresten, idag har jag köpt en sjukt cool hiker-ryggsäck, nästan så cool att det känns underligt att jag har köpt den...DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0