Hot, hot, hot!

image64

Vilket väder!

Underbart, men jag har stora problem med vad jag ska ha på mig! Gick och handlade idag i klänning, och var helt genomsvettig när jag kom hem, så vad ska man göra?? Måste tänka ut nåt till imorgon... Tänkte lägga mig i Vanadisparken och bättra på Lissabon-brännan! :)

Lissabon var super, bilder kommer senare, vi hade det hur bra som helst; sprang runt på stan och shoppade (Foppa-tofflor som tydligen anses så fula att jag kommer få sparken om jag tar dem till jobbet....), åt massor av god mat, hängde på stranden! 4 dagar var alldeles för kort, men vi fick mkt gjort ändå, och jag längtar redan tillbaka! Tänkte dock att det får bli Spanien nästa gång, portugisiskan gjorde att jag längtar efter att prata lite spanska igen!
Kanske skulle söka nån sån kurs om jag inte kommer in på marknadsföringen...

Igår var vi på tjejmiddag hos Sofie, jäkligt trevligt! Hade dock råkat köpa 3 flaskor vin för mkt, hur skulle jag kunna veta att en av tjejerna just blivit på tjocken?? Well, det fyllde på Fies vinförråd iaf!

Idag har jag tagit det superlugnt, packat upp det sista, laddat tvättmaskinen, fixat i köket osv, så imorgon blir det som sagt till att hålla sig ute ordentligt för att jobba igen den förlorade soldagen!

Puss o kram!

/Ninus Pinus

Kommentarer
Postat av: Maria

Vem är det som är på tjocken?!?
Någon man känner? = )

2007-06-11 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0