Midsommar!

image70

TACK, Majsan och Micke för att ni drog med mig på er villagrilla-fest! :)

Jag hade jättetrevligt igår, trevligt sällskap, god mat (kanske särskilt grönsaksspetten som jag slet med...) :), god dricka! Det gör jag gärna om!

Jag och Spencer blev hämtade på e.m. och for till händelsernas centrum; Älvsjö, där det fixades och donades så jag var alldeles stolt över Majsan, det märktes ju inte alls att hon för bara något år sen slet sitt hår hellre än att knåpa ihop snittar..;)
Kvällen var super, trots hetsiga ordväxlingar över konversationskorten! Glömde totalt bort min mobil och därmed också kamera,  det var ju lite synd, men, men...

Idag har jag:

* Sovit
* Rensat kylen
* Sovit
* Diskat
* Sovit igen
* Ätit lite
* Sovit
* Funderat på om jag ska fortsätta samla på folk som heter Johan eller inte. Kan man komma i Guiness Rekordbok för sånt, tro? För i så fall kanske man ska ta sig en ordentlig funderare...
* Sovit.

Nix, känner mig lite trött nu, dags att leka doktor (eller iaf medicinera Skrutten), och sova.........:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0