Pust - lugnet efter stormen..

image69

Det har varit en jobbig helg, som nu förhoppningsvis går över i en lite bättre midsommarvecka.

Spencer opererades idag, och fick behålla ögat. De har gjort en "lambå", som tydligen betyder att man drar ner huden över en bit av ögat för att täcka hålet från skadan... Väldigt avancerat och jag har inte sett hur det ser ut än utom någon bild jag googlade fram. Men, det är klart bättre än om de hade blivit tvungna att ta bort ögat. Nu vill jag bara ha hem min lille skrutt och skämma bort honom tills han storknar! Har köpt hem ny kattsand, kattmjölk och till och med nån kattmat av den blöta sorten som jag aldrig köper annars!

Jaja, nog om det, men fan vad kasst jag och hela familjen mått de här dagarna!

Trots ovanstående gick det jäkligt bra idag på jobbet, jag hann med en hel massa vilket ju känns lite bra inför alla semestrar och skit som kommer spräcka alla planer.. Drack ungefär arton koppar te, en varje gång jag blev nervös för operationen och en varje gång de ringde och sa att nåt bra hade hänt...:) Hoppar runt på koffein nu! (note to self: inget annat än rött te innan sovdags)

Håller fortfarande på och velar om midsommar, men har i alla fall dragit ner alternativen till Majsans hemmafest i Älvsjövillan eller lugnet på landet. Måste kolla upp om Spencemeister får vara ute, för kan han inte det går ju landet bort i alla fall. Fast längtar dit... Det lät lite jobbigt hos Maja, det verkar som om hon och jag är typ ensamma med en massa singelkillar (ja, Maja har ju Micke där, förstås!), känns som om det blir lite uppenbart om jag är ensam singeltjej.... Men va fan, när har sånt stoppat mig förut? Jag måste sluta vara så jäkla mesig!

Nix, nu ska jag turbodiska och fixa fruktdrinken!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0