Skitkväll!

image68

Jaha, inget blir ju nånsin som man tänkt sig...

Vid middagstid idag såg jag något konstigt i Älsklingens öga, typ en blåsa. RIngde Djurhuset Bagarmossen och fick åka in.. Vid 23 kom jag hem, efter att ha fått lämna Spencer där för operation på måndag! Fan! Jag hatar att lämna bort honom, och hna hatar att bli bortlämnad, fantastiskt trevligt så här på en lördag! Kalaset slutar nog på 15000 spänn, ännu en anledning till att tycka att det känns sådär.. Det mesta går på försäkringen som tur är, men ändå!  Jag har uppenbarligen världens mest otursförföljda kisse...

Nope, har petat i mig lite mat nu och ska sova lite, helt utmattad, trots att jag inte hunnit göra nästan något av det jag skulle idag...:(

Natti!

//Slagen Ninis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0