Åh, nu är jag upprörd igen! :)

image57

Fick ett mail idag från en dam jag handlat en grej av på Tradera (ett par Marimekkogrytlappar, ja, jag vet, jag börjar bli smått beroende....), och damen ifrån ifrågasatte (!) att jag skrivit ut hur lång leveranstid hon hade i mitt omdöme. Jag skrev det för att hon hade över en vecka längre än det brukar ta, men inte som något negativt, utan som info bara. Hon höll inte alls med utan menade att de där sju extra dagarna var Postens fel och inte hennes, osv... Så det jag fick till 15 dagar fick hon till 6. Fantastiskt! Kan inte folk bara erkänna att de är sega, och inte hålla på och fåna sig? Det är ju ok med längre lev.tid, bara man talar om det, tycker jag!  Jaja, nu har jag fått det sagt iaf! :)

Idag, och igår kväll för den delen, har jag inte fått mkt gjort alls. Lade ut en väska på Tradera igår, eller var det i förrgår, som nu är uppe i 560 spänn, trevligt! Köpte den får ett litet tag sen men har nu dubletter, och mitt nya ekonomiska jag tycker då att det är smartare att kränga iväg den än att den står oh dammar. Hoppas den här köparen blir lika nöjd som hon som köpte kattväskan, hon var helt lyrisk, roligt!!!

Funderar på att ta tag i kvällen, vore trevligt att gå ut och göra Söder lite osäkert, får nog ringa Fredde och kolla vad som händer! Måste dock ta det lite lugnt, imorgon är det stor familje-kund-dag med jobbet, och då kanske man åtminstone inte ska stinka bakfylla...

Nope, ska slänga in en tvättmaskin nu och kolla läget...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0