Åh, vad frilufsig jag kommer vara!

image56

Just ropat hem FIN jacka, som jag tänker ha i sommar på lägret och på landet jämt, när jag tar mina friskus-promenader till bryggan med Spencer, sitter på klippor i solnedgången, osv...:)

Gillar att Helen sa att den är en kombo mellan mig och friluft, det är ju precis så jag vill att det ska vara! (observera att jag INTE mutade henne att säga det!)

Åh, jag trodde just att det var söndag, och att jag snart skulle få slänga mig i soffan för min favvo-tv-kväll, men så kom jag på att det ju är torsdag, och att jag bara ska jobba en dag innan man är ledig igen. Nice! :)

Jaha, om man skulle ta och tänka på mat... Fan, har ju just fikat... Nä, ska läsa lite istället, och fylla i dagens inköp i min nya kassabok! Så jääääävla mogen!

Kommentarer
Postat av: Crazypill

Tack för din snälla kommentar! =) ha en bra helg!

2007-05-18 @ 08:53:58
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin jacka! Vet inte riktigt hur jag hamnade på din blogg, men tänkte i alla fall göra mig tillkänna, speciellt när du oxå verkar vara väsktokig likt en själv.
=)

2007-05-18 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0