Åh, vad roligt med paket!

Har fått hem flera små paket i brevlådan idag, bla ett par Pilgrimsörhängen, jättefina, och min berömda USB-hub, som jag inte riktigt fått fart på än, den funkar när jag ska föra över bilder från mobilen men inte för nätverkskortet, mkt underligt... Får sätta nån datanörd på det!

Idag var det lite utbildningsdax på avdelningen, alla assistenterna hängde vid Chef-Tessans bord, visst ser de ambitiösa ut?? Tessan hälsar förresten att hon är gravid, inte fet....:)

'

Bra dag hur som helst, hann med en del, och efter jobbet hade jag turbolägermöte i Kärrtorp över en pizza (som jag iofs ångrade så fort jag hade ätit upp den..), mkt lyckat och snabbt, precis som jag ville! :)

Här kommer förresten en bild från i lördags, när Dogge uppträdde på eventet Helen fixat på Gärdet. Fick ingen bild på Kungen, tyvärr...:(




Nope, om man skulle ta och engagera sig i lite sänggående... Fan, nu orkar jag inte välja kläder idag heller... Jag tänker alltid att jag ska välja kläder på kvällen eftersom jag är så trött på morgonen, men jag orkar ju aldrig....


Natti!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0