Blev inspirerad...


..igår kväll av Johans lägenhetsklipp, och började surfa runt lite på Hemnet. Hittade en otroligt mysigt inredd balkong, men jag får inte in bilden här nu...suck...

Nu har jag ätit frukost, diskat och latat mig, och väntar bara på att Helen ska vakna och tala om när vi ska kila när till Ringen och shoppa! :) Men, hon är ju så trött av sig att jag nog får ta min power walk innan det, gissar jag, annars blir den aldrig av... IPoden laddad och påfylld, har glömt att kolla vädret bara, men det låter ju inte som om det regnar i alla fall, alltid nåt!

Nope, dags att ta tag i sig!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Helén

Måste bara förtydliga att jag INTE alls är så jävla trött av mig - okej ibland då, framförallt på morgnarna, men denna gång var det grym förkylning som spökade och det vet du också! :)

2007-05-18 @ 10:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0