Fan vad bra man är!

image61

Nu måste jag få skryta igen! Har cyklat MASSOR idag! Eller, iaf hemifrån och till päronen och tillbaka. För mig är det långt iaf, tänk på att jag som mest joggar till bussen annars!

Mötte min granne, som egentligen är jättelik Markoolio men som jag ändå på nåt sätt tycker är söt efter att vi tvättade lampskärmar ihop en gång på en husstädning, när jag skulle ut och pumpa cykeln. Vi chit-chatade lite som vi alltid gör och det var ju trevligt. Mindre trevligt var att jag också mötte honom när jag kom hem från päronen, helt knallröd och svettig. Men, jag ser det som att han kanske tyckte att jag verkade vara en sund och sportig tjej! Haha, så lättlurad! :)

Idag har jag ägnat mig åt sjukt mkt vuxna saker: manglat lakan (jag ser mangling som meditation, rekommenderar det till vem som helst som har ett jobb där pappershögarna ser likadana ut nästa dag som den föregående, oavsett hur mkt man jobbar, mangling leder till något! :) ), sportat (eller jaja, cyklat en mil), gjort en nyttig fruktdrink i min nya mixer, bara en mixer är ju ofattbart många vuxenpoäng.

Dessutom har jag hämtat ut min nya cykelhjälm som jag budat hem på Tradera för 50 spänn. Men, jag kan inte lista det bland vuxengrejer av den enklaanledningen att jag råkade titta i hjälmen, som btw passade utmärkt, och såg en liten lapp där det stod att mitt inköp var en småbarnshjälm, avsedd för barn 3-6 år!!!! Vad fan!

Nu kollar jag på Ocean's 11 och ska väl hoppa i säng snart, allt det här sportandet tar knäcken på en! :)

puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0