Frukost och Tilde

image58 

Kollar på Nyhetsmorgon på fyran samtidigt som jag äter frukost (Rooibos Persika/Passion, dinkelgröt med äppelmos, fullkornsmacka med philly/kalkon/gurka/groddar) och försöker hålla Spencer borta från min gröt... Går sådär.

Just det, tvättar också. Hade ställt maskinen på kl 9 imorse, och flög ur sängen när den satte igång och väckte mig ur min koma. Känns väldigt smart dock att ha en maskin klar redan när man vaknar! Ska hinna med en till innan jag ska iväg på jobbgrejen, ska träffa Carro med familj på Gullmarsplan vid 12 för att få skjuts dit, så snällt! Vem behöver körkort med såna vänner? :)

Fick en massa sms inatt, trevligt förstås, men man blir ju ett riktigt lik av att vakna en massa gånger. Och ja, jag VET att jag kan stänga av ljudet, men då kanske man missar nåt! :)

Nä, nu ska jag äta upp min macka och ta tag i det här! Efter att jag sett intervjun med Josh Groban som kommer strax...

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0