Gaaah!!!

image62

Vad fasen! Satt nyss och gjorde ingenting framför tv:n när jag tyckte att en av mina tänder kändes lite underlig... Gick och kollade, och upptäcker att jag inte tappat en utan TVÅ lagningar! Jag har inte haft några hål på säkert 15 år, så det kanske är så att lagningarna trillar ut till slut, men TVÅ???! Åh, vad kostar det här då? Jag har inte lagat ett ändå hål sen jag började betala för det, har ingen aning om vad det kostar, men gissar på ungefär lika mkt som min Lissabonresa nästa vecka.... Fan vad irri... Dags att fila på den där bankrånsplanen då...

Nä, nu är jag för sur för att orka skriva mer, skriver imorgon istället, om hur det gick på jättepresentationen på jobbet. Wish me luck!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0