Glömde..



..berätta om min nya helgfrukost! Har i två dagar ätit dinkelgröt (med hackade soltorkade persikor och hela linfrön..) med hallon (hela, inte sylt, viktigt!) och mjölk, fullkornsmackor med philadelphia och gurka, rött passionfruktste, och vattenmelon i bitar som efterrätt! Mmmm.... Det riktigt känns hur fräsch och fin och välmående jag blir inombords! Det trista är ju att jag inte pallar att fixa ens hälften av ovanstående i veckan, det blir köpt fralla på Vasastans Smörgåsbod istället....

På fredag åker jag och Rödluvan till Skåne, jihoo!! Det ska bli ofattbart kul att träffa gänget igen, jag ska komma ihåg att ta många bilder så ni får se Rödluvans gamla ragg (haha, MITT gamla Skåneragg bor numera i Gbg, så honom visas inga bilder på, smaaaart!), våra favvograbbar, kanske enda stället att gå ut på, Kings Head, vem vet!? Kul ska det bli iaf, hoppas att min nya weekendbag kommer hem tidigt i veckan så att jag kan packa i den! :)

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0