Grattis till MIG!

image55

Idag är det en väldigt viktig dag, för idag har jag namnsdag! I och för sig är det inte Nina, utan Sofia, men eftersom Nina inte har någon egen dag blir Sofiadagen desto viktigare! :)

Trippade över till päronen efter jobbet på lätta fötter och kollade som vanligt under tallriken för att se om där låg något till mig, vilket det enligt familjetraditionen SKA göra när man har namnsdag, men icke! Blev lätt upprörd men agerade vuxet och väntade på att mamma skulle komma hem, och vips låg pengen där som den skulle! Vet inte vad jag ska göra för den, men med tanke på att jag börjat föra kassabok över mina spenderingar har jag full koll på att det finns många små hål att fylla! :)

Kollar för tillfället på Ugly Betty samtidigt som jag håller mig uppdaterad på favvobloggarna, ska nog ta tag i mitt hem sen, Helen kanske kommer över imorgon och då är det väl bra om Skånepackningen är borta i alla fall! Ojoj, terapeuten skulle vara stolt över mig!

Ha en schysst kväll!

//Nina Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0