Hemma...

..och tar hand om mig idag, nån gång ska man ju göra det också. Stressig och jobbig vecka som säger ifrån gissar jag. Det får bli dinkelgröt och hallon hela dagen idag så är jag på banan imorrn igen! MÅSTE till jobbet imorgon, har möte med kund på f.m., och det har de redan ställt in 2 ggr, så nu är det 3:e gången gillt, så att säga. Och på kvällen ska vi med avdelningen (se fånig bild längre ner) ut och käka. Ska bli supertrevligt, så jag måste verkligen  vara på banan då! Jag fick förresten hem ytterligare några paket idag, bilder kanske kommer, bl.a. ett par riktigt fina sjalar som ska få pryda  min hals (eller väska?) i vår!

Nopa, grötdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0