Jaha, blind men rik!

image60

Idag har fröken varit hos tant Optikern och fått veta att jag numera är mer än lovligt blind! Minus 7.25 och 5.75 tror jag att det var! Helt sjukt, inte konstigt att jag har ner grejer hela tiden när jag ska på toa på nätterna! Nä fy, det är nästan så man måste le åt skiten, när var det jag skulle boka in den där laseromgången nu igen???

En bra sak som hänt är dock att min väska som är ute på Tradera nu är uppe i 100 spänn mer än jag köpte den för, kul! Då gick jag ju inte back iaf! :)

Satt över igår kväll på jobbet, sa jag det? Helen hjälpte mig med min PP-presentation till på tisdag. Jättesnällt, men idag upptäckte jag att inget att det hon slet ihop igår hade sparats!!! Så nu måste jag göra om det...suck. Men, men, bara att ta nya tag, jag får väl ta sovsäcken till jobbet på måndag och sitta tills det är klart, helt enkelt...

Nix, nu ska jag verkligen sova, tröttande dag, tröttande kväll, trött, trött!

Puss och kram!

Just det, har nästan bokat in midsommaraktivitet idag, Ornö lutar det åt, kul om det blir så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0