Skeeeoooone, here we come!

image46

Just hemkommen efter tillställning med avdelning, vi var på Hamburger Börs och åt grymt god mat (jag åt hjortfilé, basilikalasagne, rosmarinsky och nåt grönt, typ pesto men ändå inte...) och såg Joe Labero. Riktigt, riktigt kul, oväntat bra! Helen påstår att hon fattade alla trix, det tror jag inte ett dugg på! :P
Jag slutade fundera på hur allt gick till efter ungefär en kvart, sen satt jag och bara log resten av tiden...:)

Nu måste jag verkligen sova så jag inte missar bussfan imorgon bitti, det vore ju jäkligt frustrerande!

Nedan följer ett par bilder från kvällen, enjoy!

     


Puss och godnatt!





//Södersessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0