Tillbaka...eller inte.

Det har blivit dåligt med bloggande på sistone.

Skola, jobb, hem och kärlek fyller dagarna och gör så att tiden blir knapp.

Jag mår utomordentligt bra förutom diverse konstiga sjukdomar som förföljer mig, är det inte urinvägsinfektion i njurarna så är det en magkatarr som inte visat sitt fula tryne de senaste 3 åren men nu behagar komma på besök, jag känner mig som en enda stor antibiotika-kur...

På jobbet flyter det på, ingen KAM-tjänst blev det just nu men däremot en del andra roliga specialuppdrag som förgyller dagarna.

Skolan är så intensiv just nu att jag blir trött bara jag tänker på det. Varenda inlämning ska ske NU eller inom en månad framåt... Det ska bli skönt i januari när det "bara" är det vanliga slitet igen. Dock funderar jag redan på eventuella kurser till hösten. "Projektledarskap" och "Kommunikation - det professionella samtalet" låter lockande...:)

Kärleken är underbar, S är underbar, och allt runt honom känns toppenbra. Jag vill inte säga så mycket mer om det, men det känns jäkligt bra att vara "flickvän" till en sådan människa!

Som rubriken antyder vet jag inte när jag känner att tiden räcker till för att plita ner några rader igen, men det värmer att se att ni håller koll på mig fortfarande!

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0