DN - en tegelsten med glädje

Igår morse vid 2-tiden dunsade det till enormt högt i min hall. Mycket riktigt låg där en DN. Kanske inte så konstigt om det är inte vore för att jag inte prenumererar på nämnda tidning... Men, jag hade faktiskt glömt att jag för flera månader sedan skickade in en kupong om "Gratis DN en månad".

Igår var den inte så välkommen eftersom vi verkligen behövde få sova och inte vakna av jordbävningar i hallen, men idag var det riktigt lyxigt att återigen kunna äta frukost med bilagorna utspridda runt sig i sängen. Jag funderar på att sätta en lapp på dörren:

"Vardagar - behåll DN eller ge den till någon annan
Helger - ja, tack! "

Eller så får jag lägga ett gäng kuddar nedanför brevinkastet bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0