Fullspäckad dag...

..men efter lite sammanräkning har jag kommit fram till att den var övervägande positiv.

Bra möten, roliga sms/mms under hela dagen, superbra möte hos min lilla coach, bästa Ewa som nu ska ta "ledigt" ett tag och bli mamma. Fatta att ha en livscoach som mamma, spännande!
Vi ska i alla fall avslutsfika nästa vecka så att hon kan få presenten jag köpt åt henne! Eller åt lill-killen som snart kommer, rättare sagt!

Imorgon blir det nästan lika mycket ös, men ett av mina möten är i alla fall inställt, så förhoppningsvis hinner jag få något gjort i alla fall.

Fick idag veta att jag ska dela rum med vår marknadschef i Norge. Det var henne jag sökte KAM-tjänsten hos förra veckan. Udda...

Nu måste jag fylla tvättmaskinen, så den kan tvätta imorgon när jag jobbar. Effektivt ska det vara! :)

Natti!

//Sessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0