Lockande soffa i mitt fantastiska hem

Har återigen fått komma hem till en lägenhet som är mer välstädad än när jag gick hemifrån i morse.

Jag har ett minne av ett gammalt inlägg jag skrev om att jag önskade att Spencer fått tummar och lärt sig städa, men detta är ju even better. Inte bara tummar har tillkommit, utan en hel, fantastisk människa! :)

Kvällen har ägnats åt träning, inte särskilt länge men tillräckligt för att jag ska känna mig duktig, och en tur till Systemet för inköp till en spontan-vinkväll imorgon hos mig. Ring om ni vill komma!

Nu blir det häng i soffan och plugg innan jag ramlar ner i sängen!



Förresten, hur fasen hinner folk skriva fem inlägg om dagen?? Har de inga jobb? Eller sköter de inte jobben de har? Inte min tekopp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0