Tillbaka igen!

Efter en period av sömngångaraktig tillvaro där det enda som betytt något varit att orka upp till jobbet är jag nu fit for fight igen, och pigg som en mört!

Jag är ruskigt glad att jag tog tag i saken och ställde in helgens festande till förmån för umgänge med La Familia i fredags (grymt trevlig middag hos mig) och därefter omtanke om mig själv, med mycket sömn, mini-spa med plockande, smörjande, borstande, masserande (i fredags, snäll Gudmor), fixande och trixande. Har hunnit plugga en del också. Känner mig som en ny människa!

Nu ska jag strax in till stan för att unna mig ett par stövlar, förhoppningsvis, och sedan får jag kanske långväga besök för att förgylla dagen ännu mer!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0